Promocje
GLEBOGRYZARKA SPALINOWA MOC 5,6 KM HECHT 785
GLEBOGRYZARKA SPALINOWA MOC 5,6 KM HECHT 785
1 999,00 zł 1 839,00 zł
szt.
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY 230V 2,8 kW MASTER CUT PGE3500
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY 230V 2,8 kW MASTER CUT PGE3500
1 799,00 zł 1 599,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA OLEJOWA 20 kW DEDRA DED9950
NAGRZEWNICA OLEJOWA 20 kW DEDRA DED9950
1 790,00 zł 1 399,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA OLEJOWA 20 kW DEDRA DED9950A
NAGRZEWNICA OLEJOWA 20 kW DEDRA DED9950A
1 315,00 zł 1 199,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA OLEJOWA Z REGULACJĄ 30 kW DEDRA DED9952
NAGRZEWNICA OLEJOWA Z REGULACJĄ 30 kW DEDRA DED9952
1 960,00 zł 1 549,00 zł
szt.
NAGRZEWNICA OLEJOWA Z TERMOSTATEM 50 kW DEDRA DED9964T
NAGRZEWNICA OLEJOWA Z TERMOSTATEM 50 kW DEDRA DED9964T
2 490,00 zł 2 199,00 zł
szt.
GLEBOGRYZARKA SPALINOWA 7 KM SZEROKOŚĆ 85 cm CEDRUS GL05
GLEBOGRYZARKA SPALINOWA 7 KM SZEROKOŚĆ 85 cm CEDRUS GL05
2 799,00 zł 2 590,00 zł
szt.
GLEBOGRYZARKA KULTYWATOR SPALINOWY 6,5 KM HECHT 750
GLEBOGRYZARKA KULTYWATOR SPALINOWY 6,5 KM HECHT 750
3 199,00 zł 2 999,00 zł
szt.
SPALINOWA PRZECINARKA DO BETONU 3,4 KM TARCZA 305 mm HECHT 9588
SPALINOWA PRZECINARKA DO BETONU 3,4 KM TARCZA 305 mm HECHT 9588
2 699,00 zł 2 499,00 zł
szt.
Produkt dnia
GLEBOGRYZARKA KULTYWATOR SPALINOWY 6,5 KM HECHT 750
GLEBOGRYZARKA KULTYWATOR SPALINOWY 6,5 KM HECHT 750
3 199,00 zł 2 999,00 zł
szt.
Producenci
Kontakt

Baranowska 15

06-300 Przasnysz

woj. mazowieckie

tel. 728 460 339

tel. 692 050 557

sklep.narzedzia@wp.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie.
  • Na wyczerpaniu – mamy przynajmniej kilka sztuk danego produktu jednak warto się pospieszyć z zakupem!
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu aby obsłużyć wiele zamówień

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na podany adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

4. Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Przesyłka kurierska na wskazany adres do rąk własnych
  • Przesyłka kurierska do punktu odbioru/paczkomatu
  • Odbiór osobisty

 5. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 12,99 zł, a przy zakupach powyżej 5000,00 zł darmowy.

6. Jak zapłacić za zamówienie? 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)
  • raty (mBank RATY)  

7. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

9. Jak zmienić moje zamówienie? 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 728 460 339

10. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 728 460 339 

11. Gdzie jest moja przesyłka? 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz nazwę przewoźnika. 

12. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. 

13. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz? 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wypełnione z danymi teleadresowymi oraz numerem konta bankowego na które mamy zwrócić należność. W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl